hati - 2009-05-27 16:26:26 |
Wpisujemy tylko to co naj lepsze i przydatne innym
dobry kuloodporny set = 19+ bonus setowy +6= 25 dodporności
Dobra Kunsztowna Czapka +12 wygląd
doskomała obręcz = CHARYZMA +10
Dobre Spodnie Inków = ODPORNOŚĆ +5, WIEDZA +5
Dobra Złośliwa Kominiarka = WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, PKT KRWI +8 %, SZCZĘŚCIE +8
Dobre Szorty Przemytnika = ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +8, obrona +6
doskonała antyczna maczuga = +30 zwinności
Doskonała Kusza
Doskonały Łuk
2 x doskonały kryształowy sztylet = +6 wygląd
2 x Dobry Kościany (Nóż+ Rapier) = PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +3
2 x Dobra Szybka (Pałka+ Nóż) = ZWINNOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3
Doskonały Mistyczny Nóż = +4 inteligencja
Dobry Mistyczny Nóż = +3 inteligencja
Platynowy Pierścień Młodości = WYGLĄD +10 SIŁA +3 ZWINNOŚĆ +2
Złoty Pierścień Młodości = WYGLĄD +8, SIŁA +3 ZWINNOŚĆ +2
Dobry Szmaragdowy Pierścień Twardej Skóry= WYGLĄD +5 CHARYZMA +2 ZWINNOŚĆ -1 ODPORNOŚCI +5
Pierścień Twardej Skóry = WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +3
Dobry Tytanowy Amulet = WYGLĄD +6, SIŁA +5, CHARYZMA +6
mściwy set = dodatkowy atak każdą bronią, CHARYZMA -8, WPŁYWY +16
|
PrinceVegeta - 2009-06-05 19:04:39 |
Doskonała Antyczna Pałka - trafienie +8, ZWINNOŚĆ +20, obrażenia broni +10
Amulet Celności - WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +3
|
Buehehuh - 2009-06-05 20:04:57 |
Kominiarka Adrenaliny - WPŁYWY +2, SIŁA +4, ZWINNOŚĆ +3
Dobre Szorty Handlarza Bronią - ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +11
Mściwy Amulet = WPŁYWY +6 Mściwy Pierścień (2x) = WPŁYWY +5 Mściwy Set = +32 WPŁYWY
Doskonały Diamentowy Amulet = WYGLĄD +18, CHARYZMA +12 Diamentowy Sygnet = WYGLĄD +6, CHARYZMA +5
Plastikowy Amulet Władzy = WYGLĄD +6, CHARYZMA +6
Władcza Kurtka = CHARYZMA +3, WYGLĄD +1
|
maly media - 2009-06-05 20:26:57 |
Kosztowna Pika -Cechy: szansa trafienia krytycznego +10 %, WPŁYWY +4
Władcza Kamizelka -Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1
|
kiki - 2009-06-05 23:28:31 |
Dobra złośliwa czapka = pkt krwi +8% lucek +8
Dobra maska = pkt krwi +15% obrona +5
Dobra Giętka Kamizelka ZWINNOŚĆ +9, obrona -2
|
revv - 2009-06-08 15:52:56 |
Dobra Kąsająca Pałka Kontuzji Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 20, SIŁA: 9
|
Bren van Dover - 2009-06-08 21:35:00 |
Dobra Kominiarka Wieszcza = WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9
Zdradziecki Pierścień = WYGLĄD -3, WPŁYWY +7
|