hati - 2009-05-27 16:26:26

Wpisujemy tylko to co naj lepsze i przydatne innym

dobry kuloodporny set = 19+ bonus setowy +6= 25 dodporności

Dobra Kunsztowna Czapka +12 wygląd

doskomała obręcz = CHARYZMA +10

Dobre Spodnie Inków = ODPORNOŚĆ +5, WIEDZA +5

Dobra Złośliwa Kominiarka = WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, PKT KRWI +8 %, SZCZĘŚCIE +8

Dobre Szorty Przemytnika = ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +8, obrona +6

doskonała antyczna maczuga = +30 zwinności

Doskonała Kusza

Doskonały Łuk

2 x doskonały  kryształowy sztylet = +6 wygląd

2 x  Dobry Kościany (Nóż+ Rapier) = PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +3

2 x Dobra Szybka (Pałka+ Nóż) = ZWINNOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3

Doskonały Mistyczny Nóż   = +4 inteligencja

Dobry Mistyczny Nóż = +3 inteligencja

Platynowy Pierścień Młodości =  WYGLĄD +10 SIŁA +3 ZWINNOŚĆ +2

Złoty Pierścień Młodości = WYGLĄD +8, SIŁA +3 ZWINNOŚĆ +2

Dobry Szmaragdowy Pierścień Twardej Skóry= WYGLĄD +5 CHARYZMA +2 ZWINNOŚĆ -1 ODPORNOŚCI +5

Pierścień Twardej Skóry = WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +3

Dobry Tytanowy Amulet = WYGLĄD +6, SIŁA +5, CHARYZMA +6

mściwy set = dodatkowy atak każdą bronią, CHARYZMA -8, WPŁYWY +16

PrinceVegeta - 2009-06-05 19:04:39

Doskonała Antyczna Pałka - trafienie +8, ZWINNOŚĆ +20, obrażenia broni +10

Amulet Celności - WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +3

Buehehuh - 2009-06-05 20:04:57

Kominiarka Adrenaliny - WPŁYWY +2, SIŁA +4, ZWINNOŚĆ +3

Dobre Szorty Handlarza Bronią - ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +11

Mściwy Amulet = WPŁYWY +6
Mściwy Pierścień (2x) = WPŁYWY +5
Mściwy Set = +32 WPŁYWY

Doskonały Diamentowy Amulet = WYGLĄD +18, CHARYZMA +12
Diamentowy Sygnet = WYGLĄD +6, CHARYZMA +5

Plastikowy Amulet Władzy = WYGLĄD +6, CHARYZMA +6

Władcza Kurtka = CHARYZMA +3, WYGLĄD +1

maly media - 2009-06-05 20:26:57

Kosztowna Pika -Cechy:  szansa trafienia krytycznego +10 %, WPŁYWY +4

Władcza Kamizelka -Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1

kiki - 2009-06-05 23:28:31

Dobra złośliwa czapka = pkt krwi +8% lucek +8

Dobra maska =  pkt krwi +15% obrona +5

Dobra Giętka Kamizelka  ZWINNOŚĆ +9, obrona -2

revv - 2009-06-08 15:52:56

Dobra Kąsająca Pałka Kontuzji   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 20, SIŁA: 9

Bren van Dover - 2009-06-08 21:35:00

Dobra Kominiarka Wieszcza = WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9


Zdradziecki Pierścień = WYGLĄD -3, WPŁYWY +7

www.eurotop.pun.pl www.bleach-gotei13.pun.pl www.arenas.pun.pl www.aroundtheworld.pun.pl www.angelteamasg.pun.pl